Page 9 - ENTYPO KOINOY May 2021
P. 9

Text Adventure

            Ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)

            Ωχ, όχι! Κλειδώθηκες στο δωμάτιο και το κινητό δεν
            έχει μπαταρία! Τι κάνεις τώρα; Δημιουργείς τη δική σου
            λύση! Έλα να μάθουμε μαζί πώς ξεκίνησαν τα ηλεκτρονικά
            παιχνίδια, τι είναι το Interactive Storytelling και πώς
            δομείται ένα παιχνίδι.




            Κατασκευάζοντας

            Voice Applets

            Ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)
            Πώς θα σας φαινόταν να δημιουργήσουμε μία
            μικροεφαρμογή φωνητικής αλληλεπίδρασης με θέμα την
            αναζήτηση σούπερ-ηρώων, η οποία χρησιμοποιείται
            μέσω ενός εικονικού βοηθού τύπου Amazon Alexa ή
            Google Assistant;



            2D Animation


            Ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)
            Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο μετατρέπονται σε anima-
            tors και ανακαλύπτουν τις τεχνικές του 2D animation, τους
            τρόπους με τους οποίους δημιουργείται, τις βασικές του
            αρχές και την ορολογία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες
            του κλάδου.


            Web Programming

            Ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)
            Web programming είναι η δημιουργία δυναμικών web
            εφαρμογών, όπως οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης
            και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι συμμετέχοντες θα
            δημιουργήσουν μία ιστοσελίδα ειδησεογραφικού ρεπορτάζ,
            χρησιμοποιώντας εντολές της γλώσσας JavaScript. Θα
            γράψουν τον απαραίτητο κώδικα, έτσι ώστε να καλούν
            συναρτήσεις και να τροποποιούν τις παραμέτρους αυτών
            και θα μάθουν να χρησιμοποιούν επαναλήψεις (loops) και
            συνθήκες (conditionals).

            3D Printing


            Ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)
            Η τρισδιάστατη εκτύπωση είναι μία διαρκώς εξελισσόμενη
            τεχνολογία. Οι συμμετέχοντες ενημερώνονται για τις
            εφαρμογές του 3D printing στο Διάστημα και πραγματοποιούν
            μετρήσεις ενός νανοδορυφόρου (Cubesat), δημιουργoύν
            τρισδιάστατα μοντέλα του και μαθαίνουν πώς να τα
            επεξεργάζονται προκειμένου να εκτυπωθούν σε 3D printer.



                                                           _ 9 _
   4   5   6   7   8   9   10   11   12