Σε αυτό τον κύκλο 5 εργαστηρίων θα δημιουργήσουμε και θα προγραμματίσουμε το δικό μας παιχνίδι περιπέτειας. Στόχος του παίκτη μας; Να φτάσει στο τέλος του παιχνιδιού ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια και τις δοκιμασίες στον δρόμο του!

Στον συναρπαστικό κόσμο του Roblox, ερχόμαστε σε επαφή με τον προγραμματισμό και το game design με αφορμή τα video games που αρέσουν σε όλους.

Έχοντας ως οδηγό το Πλάνο Σχεδίασης (Design Document) του παιχνιδιού, θα γνωρίσουμε τις βασικές αρχές του game development μέσω του Roblox Studio, του λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία παιχνιδιών Roblox.

Με την βοήθεια σχεδιαστικών εργαλείων θα κατανοήσουμε τις αρχές της τρισδιάστατης μοντελοποίησης. Θα δημιουργήσουμε τα δικά μας μοντέλα και θα μάθουμε να τα τοποθετούμε στον εικονικό χώρο του παιχνιδιού και να τα επεξεργαζόμαστε. Με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Lua θα προγραμματίσουμε όλα τα παραπάνω στοιχεία, προκειμένου να τους δώσουμε κίνηση και ζωή.

Θα γνωρίσουμε τις ιδιότητες του παίκτη και των αντικειμένων όπως η υφή, η διαφάνεια, η μάζα, και με χρήση κώδικα θα μάθουμε πώς να τις επεξεργαζόμαστε. Με αυτό τον τρόπο θα γνωρίσουμε βασικές έννοιες προγραμματισμού όπως οι μεταβλητές, οι συναρτήσεις και οι δομές ελέγχου.

Στο τέλος της σειράς των εργαστηρίων, θα έχουμε την ευκαιρία να δημοσιεύσουμε και να μοιραστούμε τα παιχνίδια μας με τους υπόλοιπους.

Για την παρακολούθηση απαιτείται οι συμμετέχοντες να έχουν εμπειρία χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και ευχέρεια στην χρήση του πληκτρολογίου και του ποντικιού.

Πρόσθετο υλικό
Γενικός οδηγός Roblox 
Roblox tutorials

Λογισμικά σχεδίασης
Tinkercad
Sketchbook
Blender

utl